Nu vet du hur det känns.

Vägen ut ur ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt.

Hemsk insikt

Publicerad 2012-10-09 22:19:28 i Allmänt, Offret,

Ja de är fan otroligt.. Trodde att jag mådde ganska dåligt men när man börjar gräva, och än är vi bara på ytan, så mår man så mycket sämre..

Idag har varit en förjävlig dag. Har aldrig känt att det har varit jobbigt att leva, alltså jo jobbigt såklart är det ju, men aldrig så att man inte skulle orka leva, men om man ska må så här (och värre?!) så orkar man nog inte i all evighet. En läskig insikt idag. Och NEJ idag skulle jag aldrig tänka tanken att inte vilja leva för jag sa leva vidare i allra högsta grad för mina barn.

I morgon ska min vän hjälpa mig ringa till läkaren. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela