Nu vet du hur det känns.

Vägen ut ur ett förhållande med en man som misshandlar psykiskt.

Tack Ewa!

Publicerad 2012-10-03 13:59:39 i Allmänt, Offret,

Tack Ewa för din kommentar. Du ger mig hopp. Hopp om att även jag kan klara av det här.
 
Jag går omkring på tå, orkar inte vara ivägen, gör allting för att vara till lags. Det hjälper givetvis inte, jag syns ju ändå. Så orkeslös och trött. Men jag måste ju orka för barnens skull. Och det är för deras skull jag reser mig igen. Jag lever för barnen och kramarna och pussarna dom ger mig ger mig sån styrka.
 
I slutet på veckan har jag en tid igen på  kvinnocentrum. Ska bli skönt att komma dit.. Kanske behöver jag inte "stapla" i mitt huvud hela natten före den här gången. 

Kommentarer

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Publicerad 2012-10-03 19:38:47

Låt allt ha sin tid <3 Och JA du kommer fixa det <3

För min egen del så hade jag två val, det var att GÅ eller att bli dödad.

Mina döttrar fick bli min väg tillbaka till livet för det var för deras skull jag valde livet <3

Stor kram till dig från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela